Play ball!
2 mei 2012 - New York City, Verenigde Staten
Een dag vol honkbal, al zag dat er eerst niet naar uit. Het regende vanochtend namelijk pijpenstelen. De dagelijkse loop door Central Park lag er als eerte uit en er werd gevreesd voor de rst van het programma. Maar het werd al snel wat droger en vooral ook warmer. De training in Central Park moest toch vervangen worden door een binnentraining omdat er teveel plassen op het veld lagen. En dus moest er uitgeweken worden naar... een kerk! En daar werden de heren onder handen genomen door een drill sergeant. Aan het eind zaten ze er lekker doorheen. Na een gezonde lunch op naar het sportterrein van Columbia University voor de volgende practice, o.l.v. Richard Ishman (of zoiets). Fielden en pitchen op een prachtige accomodatie.
Daarna als een haas terug naar het hostel, omkleden en naar Yankee Stadium. In het oranje. Mooie plaatsen in het stadium, en wat een belevenis! De Yankees fans kwamen van een koude kermis thuis. Een matige game tegen de Orioles, en die wonnen dan ook terecht met 7-1. Een van de homeruns kwam onze kant uit en we schijnen even te zien te zijn geweest. Onze 10 seconds of fame! De paar dappere teamleden die de Orioles durfden aan te moedigen, werden een paar keer stevig terechtgewezen door Yankees. Maar wie het laatst lacht... Overrated!
En morgen? Dat zien we nog wel, en jullie horen het.
Daarna als een haas terug naar het hostel, omkleden en naar Yankee Stadium. In het oranje. Mooie plaatsen in het stadium, en wat een belevenis! De Yankees fans kwamen van een koude kermis thuis. Een matige game tegen de Orioles, en die wonnen dan ook terecht met 7-1. Een van de homeruns kwam onze kant uit en we schijnen even te zien te zijn geweest. Onze 10 seconds of fame! De paar dappere teamleden die de Orioles durfden aan te moedigen, werden een paar keer stevig terechtgewezen door Yankees. Maar wie het laatst lacht... Overrated!
En morgen? Dat zien we nog wel, en jullie horen het.
3 Reacties
-
Bianca Perre:2 mei 2012Top! Zo'n dagelijks verslag.. Super leuk om zo op de hoogte gehouden te worden! Wat een ervaring voor de mannen..(En de vrouwen denk ik..haha!) veel plezier nog!
-
Rita Koolen:2 mei 2012Bedankt voor het enthousiaste verslag. Trainen in een kerk bijzonder!!
-
Gré Abeelen:2 mei 2012Wat een prachtige foto,s Je moet er wel even voor gaan zitten 268 heb je niet zo bekeken.Wat een wereld stad wat zullen jullie allemaal genieten. en ik geniet van de mooie foto,s Bedankt Gré