Oliebollen

12 november 2011

Hallo Amerika-gangers,

Even een hele leuke mededeling: We gaan oliebollen verkopen!!!!

Van iedere door ons verkochte oliebol ontvangen wij 15 cent en op speciale pakketten loopt de opbrengst op tot ruim 6 euro.

Als bijlage een stukje, dat ik voor de Bearsbazuin heb geschreven. Hierin staan ook de prijzen. De bedoeling is natuurlijk dat jullie zoveel mogelijk pakketten gaan verkopen aan buren, familie, vrienden, ooms, tantes of deur aan deur. Hoe meer we verkopen hoe meer cash we krijgen.

De oliebollen zijn van banketbakkerij Roos, je weet wel, die van die sympathieke taartjes aktie.     Ze zijn overigens heerlijk!!!!!!!!

Hij verkoopt ze in deze periode ook ‘s zaterdags, dus als je een keertje voor wil proeven dan kan dat natuurlijk altijd. 

We zullen van tevoren een simpel bestelformulier maken, zodat jullie de bestellingen goed kunnen noteren. We moeten er natuurlijk ook wel zelf voor zorgen, dat onze bestelde oliebollen bij de juiste personen afgeleverd worden. Het is niet de bedoeling dat ze in de winkel worden opgehaald.

Als het zover is zullen we jullie duidelijke instructies geven, maar jullie kunnen het nu alvast voor-aankondigen aan iedereen die het maar horen wil!

Groeten en succes met de verkoop.............Caroline en Dirk

Foto’s